Welcome to my blog. Here you will find wonderful recipes, and pastries from Greece and around the world. Choose your own language with the Translation. Σε αυτό εδώ το site θα βρείτε συνταγές Ελληνικές, παραδοσιακές, αλλά και από όλο το κόσμο. Μερικές συνταγές είναι μεταφρασμένες από εμένα αποκλειστικά για το δικό μου site, και κάποιες περιέχουν και την δικιά μου πινελιά.



Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Αρνάκι φρικασέ.


Υλικά:
1 κιλό αρνί από μπούτι ξεκοκαλισμένο και κομμένο σε μερίδες
Ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι
2 μαρούλια μεγάλα ψιλοκομμένα
Καμιά δεκαριά κρεμμυδάκια φρέσκα κομμένα σε ροδέλες
λίγο άνηθο ψιλοκομμένο
1 αυγό
Χυμός από μισό λεμόνι ή και 1 αν σας αρέσει το πολύ λεμονάτο
1 κουταλιά της σούπας corn flour

Εκτέλεση:
Σοτάρω το αρνάκι σε λίγο ελαιόλαδο στη χύτρα, προσθέτω αλάτι, πιπέρι και νερό μέχρι να σκεπαστεί το κρέας (2 περίπου ποτήρια και ανάλογα με το ζουμάκι που θέλουμε να έχει τα φαγητό μας - εγώ θέλω αρκετό ζουμάκι για βούτες) και βράζω με κλειστή τη χύτρα για μισή περίπου ώρα. Ανοίγω τη χύτρα προσθέτω τα μαρούλια, τον άνηθο, και τα κρεμμυδάκια, και βράζω με κλειστή τη χύτρα για άλλα 15 περίπου λεπτά. Ανοίγω τη χύτρα, παίρνω δύο περίπου κουτάλες από το ζουμί, αφήνω λίγο το ζουμί να γίνει χλιαρό και χαμηλώνω το μάτι στο ελάχιστο. Ανακατεύω το ζουμί στο multi με το αυγό, το λεμόνι και το corn flour. Ρίχνω το μίγμα αυτό μέσα στη χύτρα και την κουνάω ώστε να πάει παντού ή ανακατεύω πολύ απαλά. Δένω τη σάλτσα σε ελάχιστη θερμοκρασία προσέχοντας να μην μου κόψει το αυγό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print this page

Print Friendly and PDF